Terapia stresului | Albert Ellis, Jack Gordon, Michael Neenan, Stephen Palmer

49,00 lei

SKU: ctr-743596151 Category: Tag:

Scrisa de specialisti cu multi ani de experienta, cartea prezinta abordarea comportamentala rational-emotiva pentru terapia stresului, atat de necesara in perioada actuala. Numeroase studii de caz ofera posibilitatea de a lega teoria de practica, oferindu-le cititorilor cadrul conceptual si metoda stiintifica a gandirii rationale, pentru a‑i ajuta astfel sa‑si diminueze distresul (suferinta psihica) si sa‑si atinga obiectivele personale. Cele noua capitole acopera terapia individuala, precum si terapia de grup si antrenamentul de gestionare a stresului in contexte organizationale. Avand o acoperire cuprinzatoare, cartea include materiale suplimentare despre tehnici precum antrenamentul abilitatilor, metode de relaxare, hipnoza si biofeedback.Albert Ellis, psiholog si psihoterapeut, fondatorul terapiei comportamentale rational-emotive (REBT), a scris peste 80 de carti. In anul 2013, Asociatia Psihologilor din America i-a conferit postum Premiul pentru contributii deosebite in domeniul psihologiei. De acelasi autor, la Editura Trei au mai aparut: Cum sa traim alaturi de un „nevrotic” acasa si la locul de munca, Cum sa te simti mai bine, sa te faci mai bine, sa ramai mai bine. Terapie profunda de autoajutorare pentru emotiile tale, Evolutia unei revolutii, Cum sa-ti controlezi furia inainte de a te controla ea pe tine si Sex fara vinovatie in secolul XXI.Jack Gordon este psiholog si practica psihoterapia comportamentala rational-emotiva. A scris sase carti despre depasirea problemelor emotionale prin REBT.Michael Neenan conduce Centrul pentru managementul stresului din Kent si este psihoterapeut de orientare cognitiv-comportamentala.Stephen Palmer este psiholog si psihoterapeut si preda managementul stresului la Middlesex University. A fondat Centrul pentru managementul stresului din Londra si a publicat peste 50 de carti despre stres si psihoterapia cognitiv-comportamentala.In primul rand, concentrati‑va asupra setului de „trebuie” al clientului. Intrebati „De ce trebuie sa reusesti?” Este foarte probabil sa nu poata sa va raspunda la intrebarea pe care i‑ati adresat‑o. In schimb, raspunsul pe care probabil il veti obtine va fi ceva de genul „Pentru ca vreau!”; „Va merita sa reusesc”. Ii puteti sublinia apoi clientului ca nu a fost intrebat de ce isi doreste sa reuseasca, in sensul de ce ar fi preferabil, ci de ce trebuie neaparat sa reuseasca. Singurul raspuns corect la intrebarea „De ce trebuie sa reusesti?” este: „Nu exista niciun motiv pentru care trebuie sa reusesc, desi as prefera sa fie asa.”- AutoriiDaca umorul este folosit terapeutic, este important ca acest lucru sa fie facut in spiritul acceptarii neconditionate a clientului, iar interventiile umoristice sa fie indreptate catre Credintele Irationale ale clientului si catre emotiile si actiunile autodistructive ale acestuia, si nu catre clientul insusi. In acest caz, la fel ca peste tot, terapeutii ar trebui sa incerce sa fie suficient de flexibili in abordarea terapeutica, astfel incat sa poata sa varieze stilul de interventie pentru a‑si atinge obiectivele terapeutice si pentru a‑si maximiza relatiile terapeutice cu anumiti clienti.- Autorii

Magazin

Editura