Personalul administratiei publice este unul din elementele componente ale organului administratiei publice, alaturi de mijloacele materiale si financiare, competenta si capacitatea administrativa.Prin aceasta notiune se intelege totalitatea persoanelor care, in baza unei pregatiri de specialitate, desfasoara activitatea in cadrul unui organ al administratiei publice. Personalul este structurat pe linii ierarhice si functii cuprinzand diverse categorii: a) functionari publici; b) persoane care ocupa functii de demnitate publica; c) persoane care ocupa functii asimilate functiilor de demnitate publica; d) persoane care isi desfasoara activitatea in baza unui contract individual de munca.Culegerea cuprinde acte normative care reglementeaza statutul personalului din administratia publica, cu preponderenta al functionarilor publici; prezentam principalele acte normative in vigoare, adnotate cu dispozitii conexe, hotarari prealabile pentru dezlegarea unor chestiuni de drept, decizii pronuntate in interesul legii sau decizii ale instantei de contencios constitutional.La final, a fost adaugat un index alfabetic, pentru a facilita identificarea notiunilor relevante in corpul lucrarii.Lector univ. dr. Dan Constantin Mata
Legislatia personalului din administratia publica | Dan Constantin Mata
35 lei
Colecția de Drept conține cele mai recente apariții de la editura Universul Juridic, la un preț avantajos pentru Legislatia personalului din administratia publica | Dan Constantin Mata