Istorie – Clasa 8 – Manual – Ovidiu Cristea, Ionel Adrian Avram, Ioan Popa, Nicolae Pruna

32 lei

SKU: lib-43878674 Category: Tag:

Colecția de Manuale Clasa 8 conține cele mai recente apariții, la un preț avantajos pentru Istorie – Clasa 8 – Manual – Ovidiu Cristea, Ionel Adrian Avram, Ioan Popa, Nicolae Pruna

Manual de Istorie pentru clasa a VIII-a Acest proiect de manual scolar este realizat in conformitate cu Programa scolara aprobata prin Ordinul ministrului educatiei nr.3393 din 28.02.2017. Textul utilizeaza numeroase conexiuni logice de tip cauza-efect, facilitand exercitiile necesare dezvoltarii gandirii critice la elevi. Lectiile includ harti utile pentru surprinderea evolutiilor istorice. Grafica atractiva usureaza conceperea proiectului didactic si indeamna la utilizarea consistenta a manualului in cadrul procesului instructiv. Manualul ofera extrase din surse istorice relevante, stimuland astfel organizarea de scurte investigatii pentru intelegerea modalitatii de reconstituire a trecutului si de elaborare a discursului istoric. Vocabularul istoric plasat la sfarsitul manualului ofera oportunitatea insusirii unei terminologii de calitate. Manualul de istorie pentru clasa a VIII-a propune o abordare didactica moderna, centrata pe formarea competentelor cognitive si a valorilor atitudinale ale elevilor de gimnaziu. Continuturile dedicate istoriei romanilor sunt prezentate intr-un limbaj adecvat varstei, completate de surse istorice variate – harti, texte, ilustratii -, cu scopul de a cultiva capacitatea elevilor de a interpreta fenomene istorice, de a dezvolta gandirea critica si analitica si de a promova acceptarea diversitatii culturale, sociale, politice sau de gen. Manualul devine astfel un veritabil ghid intr-o calatorie prin epoci si spatii, oferind elevilor o perspectiva vie si structurata asupra trecutului. Temele sunt ancorate in universul cotidian al elevilor de 13-15 ani si propun un parcurs atractiv,cu deschideri inter- si transdisciplinare (geografie, limba si literatura romana, educatie plastica etc.). Structura sa respecta atat logica interna a evenimentelor istorice, cat si principiile didactice, integrand activitati variate – aplicatii, teme de reflectie, proiecte, exercitii de sinteza si evaluari – adaptate competentelor prevazute in programa. Recapitularea si evaluarea initiala, de capitol si finala permit identificarea cunostintelor si abilitatilor elevului pentru a adapta procesul de invatare la nevoie.

Magazin

Autori