Pachet Arta Manipularii. Set 3 Volume

75,53 lei

SKU: lbx-27994 Category: Tag:

Pachetul Arta manipularii contine urmatoarele volume: 1. Arta manipularii – Atat de uluitor de sclipitoare, incat ma mir ca nu a fost declarata ilegala  – Howard Marks Sclipitor… Kevin Dutton este pur si simplu un geniu. Acum spun povestile lui ca si cum ar fi ale mele.  – Andy McNab Cartea aceasta este despre un soi special de persuasiune care are o perioada de incubatie de  numai cateva secunde si poate dezarma instantaneu pana si cea mai patrunzatoare minte. Este centura neagra la controlul mintii. Nu doar ca intoarce roata, o dinamiteaza cu totul. De la maligna, dar fascinanta putere a  psihopatilor, a ucigasilor in serie si a impostorilor pana la geniul politic al lui Winston Churchill – trecand prin maestrii ai artelor martiale, calugari budisti, magicieni, comici, vanzatori, CEO si broaste care se fraieresc reciproc – sclipitor de originala carte a lui Kevin Dutton exploreaza tot ceea ce ne poate invata stiinta in materie de tehnici de persuasiune.  Un tur amplu si captivant al stiintei persuasiunii si influentei… care expune, alaturi de multe alte minunatii, cat de multi oameni de stiinta muncesc efectiv in zonele intunecate ale personalitatii umane, ale imbunatatirii psihologice si, in principal, ale controlului mintii. – The Sunday Times Kevin Dutton nu e Mesia. Dar are o multime de povesti si parabole care arunca o lumina noua asupra felului in care putem fi persuadati. – Terry Jones and Michael Palin 2. Cuvinte care schimba minti – Bazata pe ani de munca si studiu cu oameni si organizatii, cartea este plina de aplicatii practice, din lumea reala, pentru profesionistii al caror succes depinde de a prezice si a influenta comportamentul. Acesta este primul pas in marele salt spre comunicare. Imagineaza-ti ce ai putea obtine daca ai reusi sa identifici Declansatorii Motivationali dintr-o simpla conversatie! Vei invata cum sa recunosti ce va stimula si va mentine motivatia cuiva si, in caz contrar, ce il va face sa isi piarda motivatia. De asemenea, vei sti exact cum sa iti armonizezi limbajul si procesele cu ale celuilalt pentru a-i trezi interesul si entuziasmul. „Cuvinte care schimba minti” se ocupa de: – declansatorii Motivationali; – cum sa descoperi tiparele unui individ sau ale unui grup; – utilizarea Limbajului de Influentare potrivit pentru impactul maxim; – cum sa folosesti acest instrument in orice context de comunicare; – cum sa creezi campanii publicitare si de marketing puternice; – cum sa angajezi omul potrivit la locul potrivit; – cum sa creezi echipe foarte performante gestionand punctele tari ale oamenilor in loc sa suferi din cauza punctelor lor slabe. 3.  Cum sa devii o persoana cu influenta – In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru. Dar oare ce impact avem asupra lor? Daca dorinta ta este sa ai succes sau sa ai un efect pozitiv asupra lumii cu care vii in contact, ar trebui sa devii o persoana cu influenta. Fara influenta nu exista succes. Nu are importanta care iti sunt telurile in viata sau ce vrei sa realizezi, o poti face rapid, mai eficient, iar contributia ta poate fi de mai lunga durata daca inveti sa devii o persoana cu influenta. Influenta se dezvolta in etape. Aceasta carte este un ghid al dezvoltarii abilitatii personale de a avea un impact pozitiv asupra vietilor celor din jur, dar si asupra unor oameni pe care, poate, nu-i veti cunoaste niciodata. Poti face din cele cateva momente in care interactionezi cu vanzatorul de la magazin sau cu functionarul de la posta o experienta nefericita, sau poti sa le aduci zambetul pe buze si sa le umpli acea zi. Alegerea iti apartine. Desi pentru multi oameni, ideea de integritate este depasita, ceva lipsit de importanta sau care lor nu li se mai aplica in lumea noastra grabita, nevoia de integritate este astazi probabil la fel de mare ca intotdeauna. Si este absolut esentiala pentru oricine doreste sa devina o persoana cu influenta.

Magazin

Editura