Reduceri!

Mitul antreprenorial. De ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta/Michael E. Gerber

40 lei

SKU: elf-581e6a21-4400-42ce-9d84-76c1189480cb Category:

Colecția de Business conține cele mai recente apariții de la editura ACT si Politon, la un preț avantajos pentru Mitul antreprenorial. De ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta/Michael E. Gerber

Mitul antreprenorial: De ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta (The E-Myth Revisited) de Michael E. Gerber este editia revizuita a cartii E-Myth, lansate in urma cu 30 de ani de mentorul nr. 1 in lume in domeniul micilor afaceri. Daca vrei sa pui bazele unei afaceri, daca ai un mic business si te intrebi de ce nu merge sau de ce nu merge atat de bine pe cat ti-ai dori tu, daca vrei sa afli ce anume si unde anume gresesti in administrarea afacerii tale, aceasta este cartea de care ai nevoie! Asta pentru ca Michael E. Gerber este cea mai importanta voce a micilor afaceri si intreprinderi din America, iar cartea de fata poate fi considerata un mic ghid care face afacerile sa functioneze, garantand totodata sa iti ofere o experienta revelatoare: “Vei vedea ce oportunitati aproape miraculoase sunt disponibile oricui porneste o mica afacere asa cum trebuie, cu o intelegere adevarata si cu instrumentele necesare.” Autorul cartii, Michael E. Gerber este o adevarata legenda a antreprenoriatului, fiind numit de Revista Inc. Magazine “guru-ul numarul 1 in lume in domeniul micilor afaceri”. Michael E. Gerber este un foarte cautat speaker, fondatorul si CEO-ul companiei de consultanta in domeniul afacerilor E-Myth Worldwide si autorul bestsellerurilor: The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor si The E-Myth Mastery. De-a lungul timpului, Michael E. Gerber le-a oferit consultanta catorva mii de clienti, proprietari de mici afaceri, antreprenori, manageri si directori executivi corporatisti din toata lumea despre profunzimea adevaratului rol pe care il poate juca perspectiva antreprenoriala in reinventarea economiei si a culturii lumii. Concluzia generala a tuturor celor care l-au ascultat a fost ca sfaturile lui chiar functioneaza! MITUL ANTREPRENORIAL sI MICA AFACERE AMERICANa Mitul antreprenorial sustine ca micile afaceri sunt pornite de antreprenori care risca capital pentru a face profit, lucru cum nu se poate mai neadevarat potrivit lui Gerber. Conform lui, micile afaceri sunt initiate de fosti angajati, cu profil tehnic in general, care sufera la un moment dat o Criza Antreprenoriala. Din acel moment, nevoia lor de a porni pe cont propriu nu mai poate fi stavilita, si, fostii angajati se transforma in mici antreprenori. Conceptia ca: Daca intelegi in ce consta munca tehnica a unei afaceri, intelegi si afacerea care se ocupa cu respectiva munca tehnica, este, potrivit autorului, cea mai periculoasa si duce la esecul celor mai multe dintre micile business-uri. Asta pentru ca, in scurt timp, tehnicianul proaspat intrat in afaceri, se va dovedi a fi coplesit de propriul business. Tehnicianul nu va mai fi doar tehnician, el devine acum Antreprenor, Manager si Tehnician. Iar faptul ca tehnicianul nu mai e o singura persoana, ci trei indivizi diferiti, da nastere unui mic razboi, pe care nimeni nu il poate castiga. De ce? Autorul detaliaza aici pe larg rationamentul care se afla in spatele acestei concluzii, ajutandu-te sa constientizezi lucruri la care nu te-ai fi gandit, poate, altfel Cu ajutorul exemplului lui Sarah, o femeie care isi deschide o placintarie pentru ca se pricepe foarte bine sa faca placinte, dar e mai putin priceputa sa fie Manager si Antreprenor, autorul explica ce inseamna sa fii Antreprenor si ce atributii ii revin acestei functii, dar si unde greseste Sarah si ceilalti proprietari de mici afaceri asemenea ei. “Majoritatea (n. r: afacerilor) sunt administrate conform dorintei proprietarului, si contrar nevoilor afacerii.” si pentru a intelege unde gresesti, Gerber te ajuta mai intai sa iti intelegi afacerea, prezentandu-ti cele trei faze ale dezvoltarii unui business (Copilaria, Adolescenta si Maturitatea), ce te asteapta in fiecare dintre ele si ce poti face mai bine, in fiecare din aceste trei etape. Copilaria afacerii este asadar perioada de inceput in care tu esti totuna cu afacerea ta. Adolescenta este faza cand te hotarasti sa ceri ajutor, sa delegi altora sarcini de care nu te poti ocupa tot tu. Maturitatea este exemplificata de companiile de prestigiu din lume, care stiu cum au ajuns unde au ajuns si ce trebuie sa faca pentru a ajunge unde vor. Sfaturile pe care autorul i le da lui Sarah in cadrul exemplului sus-amintit vor da de gandit oricarui antreprenor aflat la inceput de drum: “Daca afacerea ta depinde de tine, atunci nu ai o afacere – ai o slujba. si este cea mai rea slujba din lume pentru ca lucrezi pentru un nebun. in plus, nu acesta este scopul intrarii in afaceri. Scopul intrarii in afaceri este de a te elibera de o slujba, pentru a crea slujbe pentru alti oameni.” in mom

Magazin

Editura